søndag den 1. juni 2014

Jeg har en lille svaghed for romkugler


Og så er de super nemme at lave ☺️

Vi skulle hjem til et vennepar igår, og ville tage kage med til kaffen. Jeg fandt så kage på tilbud i Brugsen, og besluttede mig for at der skulle laves romkugler. 

Jeg plejer at bruge: 1-2 mazerinkager, 1 rulade (bare den billigste der lige er, 1 hel flaske romessens, 2 spsk kakaopulver (er ikke med på billedet) og så 1/2-1 spsk syltetøj/marmelade. Ej at forglemme krymmel til sidst 😋

Det hele (oånær krymmel), blandes godt sammen


Ja det ser ikke så indbydende ud endnu ☺️

Jeg har købt nogle små muffins forme i rema1000 som jeg godt kan li at bruge til at ligge dem i 

Så er det ellers bare at finde en passende størrelse og rulle kugler ☺️


Når de er rullet trilles de rundt i krymmel, kokos eller chokolade overtræk 😋





 MUMS siger jeg bare ☺️🌸


Håber i kan bruge opskriften ☺️


//KMR//

Ingen kommentarer:

Send en kommentar